Viestinnässä koen vahvuuteni olevan kirjoittaminen. Kirjoittaessani koen saavani ajatuksen selkeästi ja johdonmukaisesti välitettyä. Pidän siitä, että saan rauhassa muotoiltua asian niin kuin sen haluan sanoa, valita oikeat sanat ja perustella asiani ennen kuin kukaan muu lukee sitä. Samasta syystä pidän myös puheiden pitämisestä, vaikka se jännittää vieläkin. Kun asiat mistä haluan kertoa on tiivistetty selkeästi ranskalaisin viivoin, minun on helppo kertoa asiasta myös verbaalisesti. Puheiden pitäminen on käsipuussani kasvualustasssa. Pidän suuressa arvossa sitä, että olen koulussa oppinut pitämään puheita ja esiintymään ihmisten edessä. Olen harjoitellessani joutunut poistumaan mukavuusalueeltani joka ikinen kerta, ja olen siitä ylpeä ja iloinen, koska huomaan kuinka paljon olen kehittynyt. Koulu on muutenkin kasvualustalla suuressa roolissa, sillä koen että äidinkielen ja englannin oppitunnit ja opettajat ovat tukeneet vahvuuksiani viestinnässä pienestä pitäen. Jo ala-asteelt...
Kommentit
Lähetä kommentti